game_in_aqua (game_in_aqua) wrote in gra_v_hesse,
game_in_aqua
game_in_aqua
gra_v_hesse

Обережно: сексизм!

У середу 23 лютого студентський дискусійний клуб «Гра в Гессе» познайомив нас з Оксаною Кісь – українською вченою, суспільною діячкою, феміністкою. Також пані Оксана викладає курси «Ґендерні студії» та «Усна історія» у ЛНУ ім. І. Франка та УКУ. Тема нашої зустрічі мала назву «Сексизм у рекламі: основні прояви та наслідки для суспільства». Модератором зустрічі була Оксана Старкова – студентка IV курсу, майбутній культуролог :)

Гостя чітко та лаконічно запрезентувала результати досліджень, здійснених спільно з колегами із Науково-дослідного Центру «Жінка і суспільство». Особливо цікавою була таблиця з перечисленими ґендерними стереотипами, які активно підсилюються у рекламі. Здебільшого ми розмовляли про зовнішню рекламу, адже її важче уникнути. Пані Оксана вказала нам на критерії, за якими рекламні зображення можна кваліфікувати як сексистські. Після чого виділила ряд образів жінок, що часто використовуються у рекламі: щаслива домогосподарка, турботлива матуся, жінка-природа, богиня, прикраса та чоловіків – мачо, казанова. Відтак, стає зрозумілим, що і жінкам, і чоловікам приписують певний тип поведінки, ставлячи чоловіків та жінок у нерівне становище. Також гостя підняла проблему неправильного та поганого впливу таких реклам на процес становлення особистості та психіки дівчини, адже красива картинка далеко не завжди, а точніше – майже ніколи не відповідає дійсності. 
 

Першу частину презентації Оксана Кісь завершила позитивними слайдами, на яких були реклами із зображеннями щасливих сімей або ті, що не апелювали до ґендерних стереотипів. Оскільки одна лишень тема викликала чимало питань, відвідувачі мали можливість їх поставити.  Потім була гра та перевірка аудиторії на уважність: пані Оксана показувала слайди з рекламами, але уже без власних коментарів, а слухачі коментували їх.певнена, що сказане не залишило жодного слухача байдужим. Той, хто зробив для себе певні висновки, уже більш критично сприймає рекламу. Аж хочеться закінчити мій коментар актуальною фразою львівських біґбордів: «Прості речі рятують життя». Проте деякі речі таки потребують глибшого осмислення.  
Subscribe

  • Evergreen Jazz

    Сьогодні, поки була в «Кабінеті», остаточно усвідомила, що кількість людей, які приходять на подібні зустрічі, аж ніяк не може свідчити…

  • "All that Jazz!" зустріч з Михайлом Балогою

    Студентський дискусійний клуб "Гра в Гессе" запрошує Вас на зустріч з львівським джаз-меном, учасником дзаж-гурту "ShockolaD"…

  • медіа мистецтво: як це було

    Отож, зустріч сталася - розмова відбулася. 30 квітня Богдан Шумилович спробував відкрити нам секрет появи медіа мистецтва та медіа мистців. Все…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments